Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.01.2008 16:05 - Статистика на блогърството
Автор: abaca Категория: Други   
Прочетен: 10628 Коментари: 52 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2009 23:22

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Понеже направих няколко месеца в блог.бг, реших да опиша и систематизирам моите наблюдения относно блогърството. При анализа съм използвал модела на Марков, теориите на Алексей Ляпунов, магията на числото “пи”, формулата за лице на окръжност, и разбира се формулата за определяне на полицейската заплата. Изводите са следните:
 

20 % от блогърите започват своя постинг с “Днес се събудих …”. 

60 % от блогърите са жени, 38 % са мъже и 2 % са хора, които още се чудят каква полова ориентация имат. 

10 % от блогърите са подкрепяни и коментирани само и единствено от приятели, които не искат да ги обидят, като им споделят, че пишат пълни глупости. 

18 % от блогърите копират някакви учебници, списания и прочее и твърдят, че всичко те са го измислили. Готови са дори и до съд да стигнат. 

83 % от блогърите пишат за разбитите си сърца, как човекът до тях ги е напуснал. Така блогът се превръща в един голям отдушник на наранената душа. И тези 83 % са около 3 % полово зрялото население на България. На къде отиват нещата? 

51 % от блогърите (и въпреки това повече от половината) са  на работа и демонстрират на шефа си, че те редовно са на работното си място пред компютъра. Само, ако ги знаеше какво правят. 

9 % от блогърите са журналисти, които освен че внасят доста интелигентни постинги, крадат и използват чужди идеи от другите драскописци. 

31 % от блогърите си мислят, че имат най-великите публикации на този век, че дори и на миналия, и се чудят защо не са на първа страница. 

20 % от блогърите не могат да напишат едно изречение без правописна грешка.

5 % от блогърите пишат на латиница и още се чудят защо толкова малко ги четат.

10 % от блогърите тайно се надяват някое издателство да ги забележи и да станат писатели.

92 % от постингите, които се изпращат, никога не биват прочетени докрай от модераторите. 

25 % е пазарният дял на блогъра “zaprehoda” в показването на първа страница. 

12 % е участието на Youtube в постингите.

23 % от блогърите си разменят лични съобщения, с цел да се докопат до скайп, ай си кю, мирк и прочее.

99 % от блогърите мислят, че са безкрайно полезни на обществото с техния блог.

2 % от блогърите се надяват тук да срещнат любовта на живота си. 1 % от тях я срещат, ... но не тук.

33 % от блогърите не биха поместили никога своя снимка в личното им пространство.

И около 2 %, в това число и аз самият, сега сме в сесия и се опитваме да отбиваме време, пишейки щуротии. Колко са продуктивни хората, когато бягат от задълженията си.

Очаквам да допълвате!



Тагове:   статистика,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. demoniceye - Статистиката ти
31.01.2008 16:21
На точни наблюдения и изчисления ли се базира? :)
Аз съм от 51% процента, дето са на работа, но шефът ми ме е виждал какво правя и абсолютно не съм в 100 ти %, дето мислели, че блогът им е безкрайно полезен за обществото хаха. :) Инак до колко се вписвам в останалите проценти буквално ме мързи да изчислявам. :) Но, знам едно, забавлявам се и да пиша, и да чета. :)))
цитирай
2. abaca - @demoniceye
31.01.2008 16:25
Надявам се изчисленията да са точни, все пак използвал съм все известни и изключително "съвместими" формули :)
цитирай
3. miralyub - Малка поправка: не 20, а цели 75 % от ...
31.01.2008 16:44
Малка поправка: не 20, а цели 75 % от блогърите не могат да пишат, без да са допуснали поне една правописна грешка.
цитирай
4. estrella - Процентите
31.01.2008 17:51
ме изнервят. Със 100-те, които си мислят, че са ужасно полезни на обществото, си прекалил;)
цитирай
5. tessy - майко мила,
31.01.2008 18:26
отдавна не бях се смяла така, някой неща обаче си ги улучил доста точно :)))
Поздрави...
цитирай
6. anabel4o - И аз не обичам числа, проценти, но ...
31.01.2008 18:27
И аз не обичам числа, проценти, но нещата стоят точно по тоя начин. Добро мерило си ;)
Само дето аз не мога да се причисля към нито една от тези групи :D
цитирай
7. taplomoni - хмм...
31.01.2008 18:55
На бас, че поне 1% от блогърите обичат локумени вафли... :D
Къде, ако не тук? Кога, ако не сега?!
цитирай
8. abaca - @demoniceye, @estrella,
31.01.2008 19:18
Прави сте, че може ви съм прекалил със 100-то процента :) Веднага ги правя 99 :)
цитирай
9. rumyrayk - Много свежарски постинг,
31.01.2008 21:02
добре, че за мен сесията вече свърши, сега ако напиша и дипломната...Хип-хип, ура ))


цитирай
10. stasislav - :)
31.01.2008 21:13
ти затова ли караше снощи мама, татко и аз да попълваме анкети?:) хихихи с високо вдигнати ръце си признавам, че имам участие във всички категории:) osven edna, no mislq che weche sym i v neq :P hihi
цитирай
11. zari - 3% се опитват да правят статистика на хората в блога
01.02.2008 08:13
90% от тези 3 процента... след като са били само няколко месеца в блога.
Поздрави.
цитирай
12. abaca - @zari
01.02.2008 09:10
Според мен твоите данни изкривяват истината, тъй като не са изчислени по горепосочените формули :)))))))
цитирай
13. benra - аз
01.02.2008 10:25
съм от 50 и един процента и се надявам,че шефът ме чете и оценява гениалната ми талантливост по достойнство.За да е сигурен,че съм аз, съм си плеснала снимката:-)))Искрено се надявам да съм му полезна, също така от блога ми да научава за емоционалната ми настройка в съответния ден и да се съобразява с нея.Може да се вмествам и някъде по другите проценти, но вродената ми скромност ми пречи да бъда обективна.
цитирай
14. mitternacht - ...
01.02.2008 11:56
аз съм от ония с глупостите, поне хората са много мили и не ми го заявяват :)))

И колко, ама колко много ми се ще да съм писател...
Поне не мисля, че постингите ми са от световна важност.Поне не всичките :)
цитирай
15. wanksta - what ?
01.02.2008 12:05
АЗ ПЪК НЕ СЕ ВПИСВАМ В НИТО ЕДНА КАТЕГОРИЯ ! Пиша за социалните проблеми,а и не ми пука дали някой ще ги чете,коментира,мрази или каквото и да е там.Изразявам своята позиция,пък каквото ще да става.Смятам,че всеки трябва да прави същото.Защото ако не бъда себе си,кой ще бъде мен ? Днес имитатори и позъори колкото искаш !
цитирай
16. abaca - @wanksta
01.02.2008 12:14
Аз пък си мисля, че се вписваш навсякъде :) Примерно в първите проценти: "20 % от блогърите започват своя постинг с “Днес се събудих …”." - да кажем, че просто си от останалите 80% и така във всички категории до края :)))

Иначе си прав, но постингът е написан само и единствено с цел да се усмихнем :)
цитирай
17. copycat - ---
01.02.2008 12:37
Подозирам, че относителната статистическа грешка при тия изчесления е над 50% :-P, затова аз викам да се наместя там.
цитирай
18. анонимен - Ако тези проценти са на майтап, ОК,
01.02.2008 13:13
ако обаче са нещо като статистика, то тя е слъркана и глупава.
цитирай
19. divini - чудех се дали липсва нещо
01.02.2008 14:31
и си мисля, че 98 % от блогърите този текст http://blog.bg/terms.php

не са го чели :)

Поздрави
цитирай
20. kpaceh - :)
01.02.2008 15:21
Браво пич!
цитирай
21. kpaceh - .....
01.02.2008 15:31
къде е относителния дял на политиците, а тези с по два и повече блога....?!
цитирай
22. abaca - @kpaceh
01.02.2008 15:43
избрал съм долу-горе най-важните :) Но иначе може да разгледаме и тези на политиците, както и броя на студенти,.. над 60 години,... под 12, селяни, граждани, земеделци, бизнесмени. Да не забравяме и хората с домашен любимец, както и тези, които пишат само да се заяждат. Разбира се има и други, които умело флиртуват онлайн, но са семейни и това им действа, като отърсване на семейния живот. Сигурно има и графа за тези, които са с краден интернет.

Но има една важна категория, която пропуснах и това са хората, които живеят извън България. Може би са около 30 % в блог.бг :)
цитирай
23. galinabg - :))))))
01.02.2008 16:01
Страхотна класация! Браво!Забавлявах се искрено:)))))))))
цитирай
24. deninosht - !:)
01.02.2008 16:08
ИНТЕРЕСНО!:)
цитирай
25. ivesa - Не робувам на статистика,
01.02.2008 17:29
но съм впечатлена от направената.Е,сега вече знам къде съм и сред какви хора съм.Благодаря за извършения обществено полезен труд!
цитирай
26. анонимен - A kolko procenta stigat i do sex p...
01.02.2008 18:08
A kolko procenta stigat i do sex pomezdu si??
цитирай
27. lucasbg - 26,
01.02.2008 19:56
0% :-D
цитирай
28. feminaslim2007 - Такааааааааааа......
01.02.2008 20:19
Да видим къде попадам.....
1. Никога не съм започвала постинг с: "Днес се събудих първо с лявото око... " ;
2. Определено съм жена, което автоматично ме изключва от графа: "полово неориентирани" ;
3. Като цяло и мен ме подкрепят хора, които казват, че харесват написаното от мен, но съм имала и не толкова ласкателни отзиви. Все пак се надявам да продължат да ме подкрепят само хора с позитивни оценки ;)
4. Определено често копирам от някъде и шъ съ съдим, ако требе...
5. Не пиша за разбитото си сърце, защото нямам такова и съм от 3% - полово зрялите... Даже добре озряла;
6. Нищо не демонстрирам пред шефа, защото на работа не мога да правя нищо странично :(
7. Не съм журналистка;
8. И аз все се чудя защо скоро не съм била на първа страница??? Та такива мъдри и премъдри неща съм натворила, а то... Не дооценена работа, брей!!!
9. Упределено не мога да напиша едно изречение без правописна грешка;
10. Не пиша на латиница, ама може и да почна, па тогава може и да скокна на 1-ва... (страница, де) ;
11. Не се надявам да ма забележат от издателство, защото, ако това стане, горкото издателство - ще взема да ма издаде и да фалира;
12. И аз вече започнах да ползвам YouTube - то;
13. Разменям ЛС-та и съм разменяла Скайпове и пр. ;
14. Определено съм крайно безкрайно полезна на всички, които допуснат грешката да ме прочетат - така разбират, че няма защо да ме четат повече ;)
15. Не се надявам точно тук да срещна любовта си, но се надявам някога, някъде да я срещна;
16. Бих поместила моя снимка, но много си харесвам картинката, която е сега;
17. Отдавна ми минаха сесиите, но и аз обичам да бягам от задълженията си като драскам щуротии... Понякога...
Забавно ми беше да го прочета! Много са важни формулите, но щом казваш, че са абсолютно съвместими с целта на изследването ти... ще ти се доверя!
Поздрави и лека! :)
цитирай
29. albizia - :)
01.02.2008 20:24
Яка статтистика. Макар че бих се обзаложила, че процентите са далеч от истината (но не се наемам да го доказвам ;) )
Влизам в 60 -те % женски, в онези 12 youtube-ърски и в печалните 2 % на нещастници в сесия. Май и на още едно място влизам, ама както и да е...
Като си ни категоризирал така хубаво, що не пробваш сега способностите си на медиум и да удариш една статистика и на анонимните. Сигурно ще са към 90% злобни недо... (ще си замълча), 5%, които просто искат да си останат анонимни, и 5% приятели, които ги мързи да се регистрират, но са твърдо убедени, че трябва да сложат "благословията" си под писанията ти. :)
цитирай
30. ivesa - Смях се от сърце...
01.02.2008 20:49
Не знаех,че ще ме вкарват в статистика.Сега ми е много весело,защото не са ме вкарали.Не се познах никъде из процентите.
цитирай
31. анонимен - VEsleo
01.02.2008 20:54
Ei za anonimnite mislq 4e procenta na murzq6tite da se registrirat (kato men) e po-golqm. Inu4e mai i % na horata v sesiq e po golqm za6toto i az sum ot tqh:) samo 4e sum bez izpiti ve4eeeeee ha ha ha
цитирай
32. abaca - @31
01.02.2008 21:02
Не се регистрирай, моментално ще попаднеш в графа " 5 % от блогърите пишат на латиница и още се чудят защо толкова малко ги четат "

Написано с топли чувства :)
цитирай
33. анонимен - има и комплексари доста!
01.02.2008 23:33
Голем процент тука има и пичове комплексари пълни, дето не знаят как, или направо си ги е шубе и не могат да си фанат мацка по класическия изпитан начин, а се надяват от блога да си фанат нещо, по- читаво сравнително...такива ми ти смешни работи.
цитирай
34. stasislav - @33
02.02.2008 00:19
не бях се замислял над това, но си прав...нищо не можеш да си хванеш по този начин
цитирай
35. benoa - 18% от блогърите копират някакви...
02.02.2008 01:59
Окръжност в евклидовата геометрия е геометрично място на точки в равнината, намиращи се на дадено разстояние r от определена точка О, наречена център ==> окръжността няма лице.
От друга страна очевидно е, че няма как да съм Евклид. Разбих ти доста солидна опорна точка в статистиката.
цитирай
36. abaca - ;)
02.02.2008 02:53
Надявам се знаеш и "формулата за определяне на полицейската заплата", защото много народ се е потил над намирането й, и никой не я е открил :)

"18% от блогърите копират някакви" - заглавието, което пишеш противоречи на това, което обясняваш по долу. Тоест не е възможно да съм копирал понятието "лице на окръжност" тъй като то изобще не съществува.

П.С. А и идеята на статистиката не е дали изобщо има лице на окръжност, и дали има формулка за полицейската заплата? Идеята да се съчетая невъзможни методи, който нямат нищо общо, за да се направи една смехотворна статистика :)

А пък и кой ти изчислява в наше време статистика с формули, има си програмки като Eviews, които ти улесняват живота.

И усмихвай се по-често :)
цитирай
37. benoa - Знам
02.02.2008 07:50
и формулата за определяне на полицейската заплата :)
статистиката ти е интересна.
не се оправдавай :)
цитирай
38. bamby13 - 99,5%
02.02.2008 13:23
ot блогерите са воайоро-ексхибиционисти
34.6% могат да бъдат сложени в няколко категории
цитирай
39. bizcocho - :)ima i driga grafa, no nqma da ti q ...
02.02.2008 18:07
:)ima i driga grafa,no nqma da ti q podskaja:) ti si umno mom4e. 6te se seti6 i sam:))))))).
цитирай
40. анонимен - Кой си ти и кой те е молил за такава статистика?!
02.02.2008 23:26
Остави хората намира! Не си вменявай ролята на морален съдник! Брей,че самочувствие! Блогерите пишат("нещастници"),а той ги оценява отвисоко и ги подрежда в графи :ези са такива,онези-инакви...
Иронийката ти е крайно неуместна! Като не ти харесва,не чети или пък направо си "излез"!
цитирай
41. abaca - @ анонимен
03.02.2008 00:01
...... Мисля, че ти не си никъде в тази статистика, така че не можеш да бъдеш мой съдник. И видя ли някак си как ти влезе в ролята на "морален съдник", в която сам ме упрекваш. Мислете хора. Ти дори не си блогър, просто анонимен ... :) Дерзай и се усмихвай по-често, животът е хубав. :)

И между другото, ако НСИ те сложи в графата за мъже или в графата за хора над 10 години, и тях ли ще обвиниш за морален съдник :)

И не забравяй, че аз самият съм блогър и се радвам на всички, които пишат тук, защото ме обогатяват и зареждат с много позитивно настроение :)
цитирай
42. анонимен - Дали съм блогър,или не,е мой проблем.
03.02.2008 09:30
Аз съм човек,който изразява позиция.Статистика си решил да правиш...,но ти не изброяваш само фактите. В създадените от теб категории явно личи (да привеждам ли примери на лексикално ниво?) ироничната оценка на човек ,който стои НАД онези,които е категоризирал.И смехът е твърде малко...само твой...по-скоро присмех.
Поправи членуването : "...животЪТе хубав.")
Бъди здрав и не бързай да съдиш. А иначе си умно момче.Симпатяга!)
цитирай
43. ivesa - Браво,момче,отлична работа си свършил!
03.02.2008 11:06
Повдигаш самочувствието ми на блогърка и много ме радваш.Зареждаш ме с позитивно настроение.Благодаря ти!
цитирай
44. анонимен - Май трябва да ми благодариш!)))
03.02.2008 11:07
Повишавам интереса към твоя постинг...Можеш да се обърнеш към мен с "Ан".
цитирай
45. abaca - @43, 44
03.02.2008 11:17
Благодаря и на двете :) Oбещавам да ви почерпя по една хубава наливна лимонада някой ден :P
цитирай
46. анонимен - На далавера си!
03.02.2008 12:04
Хем се обогатяваш,хем искаш да минеш с "наливна лимонада".Високомерието СТРУИ от теб...)))
цитирай
47. ivesa - Не искам да съм хаплива...
03.02.2008 13:26
Приемам лимонадата.По-добре е, от по една студена вода.Пожелавам ти нови успехи!
цитирай
48. анонимен - Ники - За статистиката...
03.02.2008 15:37
Теб резултатите от тази статистика устройват ли те? И въобще за какво ти са, дявол да го вземе. Не разбираш ли колко си изкуствен. Или те дразнят блогърите. Защо? Смущават ли съня ти с написаното? И последно - може ли да си такъв сухар...
цитирай
49. анонимен - А голяма част от анонимните
05.02.2008 00:28
нямат чувство за хумор.
Хих, добре че не съм от тях.
Представям си "Ан" като като един намусен, неуверен в себе си човек.Добре все пак че е Ан, а не Ту
за несетилите се
Ан и Ту са самолети :Р
цитирай
50. k0606 - Свежарско!!!
06.02.2008 16:38
Успех на изпитите!
цитирай
51. анонимен - abaca ! Аз също ви преброих и ви вкарах в моята статистика.
30.01.2010 09:41
abaca ! Аз също ви преброих и ви вкарах в моята статистика.

Начинът, по който сте написали този постинг до голяма степен имитира истинските статистики. Като забавно четиво е идеален. За да има практическо приложение обаче е нужно да има още няколко цифрички.( Ако тези, които сте написали имат нещо общо със статистиката.)
А те са период, през който е правено изследването.Целият брой блоговеблогое.Извадката.

Разгледах 10 от вашите постинги.Признавам личи си, че имате все още "нешлифовани" таланти в писането. Което е чудесно.

Как ви вкарах в моите статистики ?
Ежеседмично преглеждам по десетина блога. От 4 месеца до днешна дата.Разглеждам постинги на хора, които с нещо привличат вниманието ми.(Както правят повечето блогъри.)
Вас ви "поставих в графа"- "Хора с таланти, които са пропусналида научат - Кога и как техният подпис може да струва 1 000 000 $.

Вероятно няма да протете този коментар защото последният ви постинг е от април 2009г.Но все пак реших да ви кажа своето мнение.
цитирай
52. vazmushtenia - Супер!!!
27.02.2010 20:43
Е, супер! Вече го написах.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abaca
Категория: Тя и той
Прочетен: 370088
Постинги: 42
Коментари: 589
Гласове: 2045
Спечели и ти от своя блог!
Архив