Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.07.2008 00:24 - Три неща, които не знам за теб?
Автор: abaca Категория: Други   
Прочетен: 7964 Коментари: 18 Гласове:
0

Последна промяна: 03.09.2009 23:02


Този въпрос зададох на около 100 мои приятели и познати, като получените отговори съм поместил по-надолу. Те трябваше да ми кажат три неща, които не знам за тях. Информацията е почти анонимна, тъй като аз знам кой какво е казал, но пък не ме изнудвайте, няма споделя нищо. Благодаря на всички, които взеха участие. Идеята е да се усмихнем.

  1. Много ми харесва приятелят на една приятелка.
  2. Повечето ми сутиени са с подплънки.
  3. Тази вечер ми се прави секс.
  1. Аз съм момиче.
  2. Казвам се Стела.
  3. Сестра съм на Анито.
  1. Как се казвам?
  2. Кое е любимото ми място?
  3. Кое е любимото ми ястие?
  1. Обичам да готвя.
  2. Не мога да спя до късно.
  3. Не гледам филми на ужасите.
  1. Пристрастена съм към шоколад.
  2. Много съм емоционална.
  3. Аз съм най-големият фен на Шакира.
  1. В колеж в О. C. съм.
  2. Имам приятел италианец.
  3. Утре е 4 юли и ще има фойерверки.
  1. Знаеш ли, че сега се събуждам?
  2. Знаеш ли, че съм ужасно гладен?
  3. Да се обзаложим ли, че до час пак лягам да спя?
  1. Уча, да завърша много скоро.
  2. Преоткривам щастието.
  3. Чудя се кое е правилно и ценно.
  1. Обичам понякога да не спя през нощта, а да стоя в тъмното и да слушам музика.
  2. Обичам да танцувам модерен балет.
  3. Ходя на море, да се къпя през нощта.
  1. Прекалено много се заблуждавам в някви разсъждения.
  2. Луда съм на тема успехи.
  3. Явно съм толкова тъпа, че 4 години тъпча на един и същ.
  1. Последните дни и месеци дори не се гримирам.
  2. Обичам да ям сладолед.
  3. Обичам да рисувам.
  1. Скучно ми е.
  2. Нямам късмет с мъжете.
  3. Ходи ми се на море, а не мога да отида.
  1. Ината съм.
  2. Мечтата ми е да отида в Египет и да видя пирамидите.
  3. Искам да скоча с бънджи от Витиня.
  1. Обичам да спя.
  2. Обичам летните утрини.
  3. Мразя да ме питаш глупости, докато си гледам любимия сериал.
  1. Чувствам се щастлива, когато видя небето.
  2. Винаги ще мечтая.
  3. Ако ти живееш 100 години, искам да живея 100 години без един ден, така че никога да не живея без теб.
  1. Живея главно лятото, мразя зимата.
  2. Не съм усъщестствила главната си цел в живота.
  3. Наистина имам проблем с мъжете или те имат проблем с мен.
  1. Имам брат.
  2. Даниел се казва.
  3. Между другото “здравей”.
  1. Обичам кучето си.
  2. Сериозните отношения ме плашат.
  3. Сега излизам на кафе. 
  1. Прекалено съм добра.
  2. Имам страх от тъмното.
  3. Обожавам сините очи.
  1. Гледам футбол.
  2. Харесва ми сладоледа “Рафи”
  3. Харесвам да гледам природата.
  1. Аз съм романтичен.
  2. Аз съм добронамерен.
  3. Аз съм много сексуален.
  1. Искам Хъски, куче.
  2. Обичам черна музика.
  3. Мисля най-накрая да напиша нещо.
  1. Не знаеш, че съм ти комшийка.
  2. Живея до вас.
  3. Ще те наблюдавам след малко както винаги как се къпеш.
  1. Страшно много обичам продукти за коса и имам периоди, в които ходя и си купувам по една торба неща само за коса.
  2. Като видя някой човек, лошо впечатление може да ми направи, ако има дебели глезени и мазна коса.
  3. Много съм мързелива и от мен няма стане нищо.
  1. В момента ми правят серенада по скайп.
  2. Много съм проста.
  3. В момента съм с черен клин с панделки отстрани.
  1. Не ми дреме кога ще умра.
  2. Бих се жертвал за непознат.
  3. Мога си гриза ноктите на краката.
  1. Сама съм.
  2. Несигурна съм в себе си.
  3. И все пак съм оптимист. 
  1. Перфекционистка съм.
  2. Обичам всичко да е наред винаги.
  3. Обичам истинските неща и хора. 
  1. Облите форми ме изнервят.
  2. Чалгата също.
  3. Обичам запознанства с нови хора.
  1. Умея да боядисвам много добре.
  2. Имам много добър вкус.
  3. Обичам да командвам хората и обичам да изпълняват това, което им кажа.
  1. Току що се прибрах от работа.
  2. Много ми се ходи на плаж в момента.
  3. В дилема съм дали да си търся нова работа, защото преди два дена я напуснах.
  1. Страх ме е дали ще съм студентка там където искам и вечер не мога да спя.
  2. Мисля много за Станислав и това ме плаши.
  3. Обичам жилирани бонбони. 
  1. Записах се за изпити.
  2. Сега се прибрах от участие.
  3. Щях да се снимам в клип.
  1. Не обичам да се возя отзад в коли с две врати.
  2. Обичам да владея положението.
  3. Не обичам жегата.
  1. Кога ми е цикъла.
  2. Колко бройки имам.
  3. Какво ще ям.
  1. Мириша на цаца.
  2. Влизам се къпя.
  3. Ще ям и си лягам.
  1. Всеки ден карам по магистралата с 150 км. в час, за да отида на работа.
  2. Водих преговори с FC Chelsea по телефона преди няколко седмици.
  3. Имам приятели в повечето големи градове по света.
  1. Обичам спагети.
  2. Обичам поезия.
  3. Обожавам философията.
  1. Утре ще разбера дали ще ме приемат в ВСУ.
  2. Май ти загубих кутийката на “durex-a”.
  3. Мисля, че си духаняк.
  1. Вече не вярвам в любовта.
  2. Тренирах 11 години художествена гимнастика и знам, че тя много ми е дала.
  3. Смятам да кандидатствам в спортната академия.
Ще се радвам, ако и всеки от читателите допълни три неща, които хората не знаят за самия него.



Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - ky kyk
04.07.2008 01:07
Gotina ideq :)
цитирай
2. estrella - Не знаеш
04.07.2008 14:37
че не мога да правя крем карамел, въпреки че много обичам.
Не знаеш, че в момента ям шоколад с цели лешници
Не знаеш, че не мога да се гмуркам
цитирай
3. abaca - естрел-че,
04.07.2008 15:27
защо не ми сподели неща, които можеш, че тези "не мога" някак си ме оставят гладен и без компания в гмуркането. Надявам се все още можеш да пиеш мартини на брега на морето ;))))
цитирай
4. estrella - Хехе
04.07.2008 15:38
ти питаш за нещата, които НЕ знаеш. Това за мартинито и плажа не е от тях:-Р
цитирай
5. анонимен - london
04.07.2008 22:08
1.Не винаги си признавам, че съм плакала на романтични филми.
2.Дразнят ме хората, които постоянно приказват и се мислят за много high.
3.Спя с плюшен мечок.
цитирай
6. анонимен - Ето ги и моите:
05.07.2008 11:53
1. Бисексуален съм
2. Тотално не знам какво искам от живота
3. Мисля, че се привързах прекалено много към един човек, а знам, че не трябва
цитирай
7. анонимен - и пропуснах...
05.07.2008 11:54
готина идея браво, и пиши по-често :)
цитирай
8. анонимен - It`s me...
11.07.2008 01:33
1.Обичам го...повече от себе си,но няма да му кажа ...поне в близките 5 години!
2.Сега плача...той е причината и съм разочарована от себе си,заради това което правя!
3.Открих го ...по-точно той мен...Мъжа с главното "М"!
П.П.Нямаше на кого да споделя.Бях сама в тъмното и попаднах на твоя блог:)Продължавай да пишеш!
цитирай
9. bezkrainost - не знаят
13.07.2008 18:47
1. Че съм много по-страхлива от колкото мислят.
2. Че веднъж се опитах да пиша роман.
3. Че ми е много трудно да излъжа.
цитирай
10. анонимен - само 3?
08.09.2008 23:06
1.Понякога прекаляваш
2.Постепенно откривам,че съм влюбена в най-добрия си приятел...
3....а доскоро наистина не вярвах,че е възможно да обичаш двама души едновременно.Е.
цитирай
11. анонимен - :)
12.09.2008 14:45
1. Обичам човек, който почти не съм виждала, но няма да му кажа.
2. Понякога се чувствам самотна.
3. Обичам да мечтая за бъдещето си.
цитирай
12. анонимен - PETIFURKA
13.09.2008 20:27
1.iskam da vzema edin mikrofon i da peia-haresvam go tova 4ustvo kogato 4rez pesen mpje6 da predade6 tajna ili vesela emocia na drugi hora..
2.mnogo obi4am da flirtuvam -oba4e kato mi opre otzad i....v posledno vreme vse biagam-mnogo sam prosta :)
3.onia den pluh v m<njata deto ia gotvih na rabota 6toto mi be6e krivo i vsi4ki me drazniha..am a kazaha 4e bila vkusna :)
цитирай
13. анонимен - PETIFURKA
13.09.2008 20:31
male s kolko gre6ki go napisah...ujas

4etvartoto ne6to koeto neznae6 e 4e sega tolkova me marzi,leja v legloto i edvam pomradvam prasti i ne natiskam daje pravilnite bukvi i taka me hvana iad 4e nemoga da popravia ve4e napisanoto 4e se izpluh na klaviaturata mi
цитирай
14. анонимен - N
02.10.2008 21:50
1. Haresva mi, kogato sluchaino te vidq po ulicata i mi stva neudobno i mi idva da se izchervq
2. Obicham shokolad
3. Iskam da me gushnat sega :P
цитирай
15. анонимен - В ... като малка Вратичка към мен ...
25.10.2008 02:42
1.Никой не знае,че когато светлината освети очите ми,около зеницитеми е зелено,не синьо...Никой не го знае,защото и аз онзи ден го открих.
2.Никой не знае,4е отдолу на лявото си ходилото имам бемка...и нея наскоро я забелязах =)
3.Никой не знае,4е наистина никога не съм се самозадоволявала сексуално...Всъщност някои знаят,но не ми вяват...
4.Никой не знае,4е понякога като се къпя загасям лампата и просто сядам на земята...В този миг сме само Аз и Водата...
5.Никой не знае това,че през ноща никога не съм ходила до тоалетна... (Напикаването като бебе не го броя...)

цитирай
16. анонимен - mnnmn
07.01.2009 03:26
1.Прекалено много мисли в главата ми
2.Не ме оставят да спя спокойно
3.Никога не знам какво искам ,но знам какво НЕ искам.
цитирай
17. luki - Ами аз ще споделя следното!
26.01.2009 15:06
1. Скоро в нашето семейство ще се появи още един член- малко човече, което е на път.
2. Обожавам да си хапвам сладолед, дори и през зимата.
3. Обожавам съпруга си.
цитирай
18. анонимен - това не го знаеше
05.06.2012 18:44
1. Казвам се Виктор
2.Баща ми американец
3.От 1 година сам в Булгария
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: abaca
Категория: Тя и той
Прочетен: 370151
Постинги: 42
Коментари: 589
Гласове: 2045
Спечели и ти от своя блог!
Архив